Foute labels: Nutteloos of juist niet?


Wat zou jij doen? En wat vindt jij ervan als klant?

Stel je voor: Je hebt een voorraad besteld en bij levering ontdek je dat er een fout is gemaakt tijdens de fabricage. De fout is dat de labels zijn omgewisseld. Dat is verschrikkelijk balen en zonde, want het product zelf is goed. Zou jij dan alsnog de producten met 'foute labels' verkopen met een afprijzing, of zou je het 'weggooien'. Want dat zijn inprincipe de enige twee oplossingen. De fabrikant zal voor deze fout opdraaien want je hebt tenslotte een samenwerking, maar dat neemt niet weg dat jij met de levering blijft zitten. Want retour sturen is in dit geval een dure verzending. 

 

Wij kiezen er voor om de producten alsnog te verkopen met een afprijzing, en natuurlijk vermelden we de situatie bij het product. Tenslotte is het product zelf goed en bevat geen fouten. Indien het product zelf niet goed zal zijn, zouden we zeker niet voor deze optie kiezen. 

 

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Reactie plaatsen